Nabór prowadzony jest od 13 do 28 lutego. Prawo zgłaszania kandydatów na członków Rady Seniorów Gminy Wyszków w liczbie do:
1) Czterech osób będących mieszkańcami gminy, które ukończyły 60. rok życia przysługuje grupie 15 mieszkańców gminy, będących przedstawicielami osób starszych. Warunkiem jest lista poparcia zawierająca imię i nazwisko, adres zamieszkania i nr PESEL oraz podpisy osób wskazujących kandydata na członka Rady.
2) Dwóch osób zamieszkałych na terenie gminy Wyszków i będących przedstawicielami podmiotów działających na rzecz osób starszych, legitymującymi się pisemnym pełnomocnictwem tychże podmiotów. Każdy podmiot może zgłosić dwie osoby wg zasad opisanych powyżej.
3) Prawo zgłoszenia po jednym kandydacie na członków Rady przysługuje Burmistrzowi Wyszkowa i Radzie Miejskiej w Wyszkowie.
W skład Rady Seniorów Gminy Wyszków wchodzi do 15 osób. Członkowie Rady Seniorów pełnią swe funkcje społecznie. Zgłoszenia należy składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Wyszkowie, pokój 145 do 28 lutego. Decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Wyszkowie. Formularz zgłoszeniowy można pobrać ze strony internetowej www.wyszkow.pl - w zakładce "Strefa Mieszkańca" - Rada Seniorów Gminy Wyszków lub w Biuletynie Informacji Publicznej - w zakładce "Jednostki Pomocnicze" oraz Urzędzie Miejskim w Wyszkowie pokój 116. Szczegółowych informacji udziela Pełnomocnik Burmistrza ds. senioralnych, tel. 29 74 242 01, wew. 751 lub kom. 605 071 901.