ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZĄ OFERTĄ CENOWĄ I NASZYMI ATUTAMI
SKŁADKI ODPŁATNOŚCI
|
KWOTA
|
DODATKOWE INFORMACJE
|
WPISOWE
|
250 zł
|
Jednorazowa opłata rekrutacyjna nie podlega zwrotowi
|
CZESNE
|
650 zł
|
Podstawowa stawka czesnego
|
350 zł
|
Czesne za pół dnia
|
-
|
Nie podlega zwrotowi w przypadku nieobecności dziecka w przedszkolu.
|
100 zł
|
Jeśli dziecko w okresie wakacyjnym jest nieobecne cały miesiąc (od 1 do 31 dnia miesiąca)
|
- 25%
|
Jeśli w ciągu roku przedszkolnego dziecko jest nieobecne przez cały miesiąc (od 1 do 31 dnia miesiąca).
|
- 15%
|
Zniżka na drugie dziecko w żłobku.
|
STAWKA ŻYWIENIOWA
|
8 zł
|
Całodzienna stawka. Podlega zwrotowi, jeżeli rodzic usprawiedliwi nieobecność dziecka do godziny 8:00 danego dnia.
|
DODATKOWA OPŁATA ZA OPIEKĘ NAD DZIECKIEM PO GODZINIE 18.00
|
20 zł
|
Pobierana za każdą rozpoczętą godzinę opieki po godzinie 18.00. Nie dłużej niż 2 godziny.
|
Wpływy z wpisowego zostaną przeznaczone na zakup materiałów i pomocy dydaktycznych oraz działalność kulturalno - oświatową skierowaną do dzieci (imprezy, teatrzyki i inne).
Proponujemy Maluchom twórcze spędzanie czasu na:
zajęciach manualno-plastycznych
zabawach edukacyjnych, logopedycznych;
zajęciach umuzykalniających, zawierających elementy rytmiki
Podczas tych zajęć dzieci uczą się wyczucia rytmu, czasu i przestrzeni oraz orientacji w schemacie ciała, płynności ruchów, wrażliwości muzycznej, doskonalą koordynację słuchowo – ruchową. Dzieci poznają różne piosenki i zabawy muzyczno – ruchowe.
Zajęcia artystyczne rozwijające inwencję twórczą
Zajęcia prowadzone przez nauczyciela żłobka, uwzględniające zarówno zajęcia plastyczne, teatralne, muzyczne; skierowane do wszystkich dzieci przejawiających zainteresowania w tym zakresie.
Zajęcia muzyczne
Ich celem jest rozbudzenie w dzieciach ich naturalnej kreatywności i twórczych zachowań, które uaktywniają się poprzez rytm, ruch, śpiew, taniec i aktywne słuchanie muzyki.
Ruch przy muzyce - pozwala dzieciom początkowo na spontaniczne, a w późniejszym czasie na zorganizowane i kontrolowane wyrażanie swoich emocji. Uczy kreatywności i ekspresji ruchowej. Uwrażliwia na barwę dźwięku, jego wysokość. Pozwala bawić się rytmem, tempem muzyki. Jedną z metod wykorzystywanych w tym zakresie będzie Metoda gimnastyki twórczej (ekspresyjnej) Rudolfa Labana.
Aktywne słuchanie muzyki – poważnej, ludowej, dziecięcej, wykonywanej przez orkiestrę, relaksacyjnej itp.
Śpiew - to aktywność, która uczy prawidłowego oddechu, interpretacji, poszerza słownictwo, skalę głosu dziecka, ćwiczy pamięć, a przede wszystkim sprawia dziecku ogromna przyjemność.
Gra na instrumentach - ta najżywiej odbierana i najciekawsza dla dzieci forma obcowania z zaczarowanym światem muzyki. Dzieci poznają stopniowo wszystkie instrumenty z całego bogatego instrumentarium Carla Orffa. Zapoznają się z ich wyglądem, brzmieniem. Bawiąc się, tworzą żywą orkiestrę, a przy okazji ćwiczą poczucie rytmu, pamięć muzyczną, zdolności manualne. Uczą się współuczestnictwa i współdziałania w grupie.
Warsztaty Umiejętności Społecznych
To zajęcia prowadzone z wykorzystaniem kukiełek, które znajdują się w różnych sytuacjach dnia codziennego uczą dzieci nazywania swoich emocji oraz umiejętności radzenia sobie z tymi sytuacjami.
Bajkoterapia
To coraz bardziej popularna metoda pracy z dziećmi. Dzięki niej można skutecznie, mądrze i w przyjemnej formie wspierać dziecko we wczesnych okresach jego rozwoju. Terapia poprzez bajki redukuje napięcie i pomaga dziecku zbudować pozytywny obraz siebie i świata.
Gimnastyka twórcza (ekspresyjna) metodą Rudolfa Labana
Laban tak jak my postawił na twórczy rozwój jednostki.
Główne zasady prowadzenia zajęć to:
- każdy ćwiczący wykonuje zadanie ruchowe na swój sposób i pokaz wykonania jest zbędny
- luźna gromadka to podstawowe ustawienie grupy
- każdy przyjmuje dowolną pozycję wyjściową; stania, klęku, siadu, leżenia
Podczas gimnastyki nie podaje się konkretnych ćwiczeń, które trzeba wykonać. Każdy ćwiczy to, na co ma ochotę. Nauczyciel podczas prowadzenia zajęć łączy słowa, rytm i muzykę. Nawiązuje do znanych dzieciom piosenek, ważnych wydarzeń, pór roku. Na zajęciach powinna dzieciom towarzyszyć swoboda, humor, śmiech.
Przewiduje się również organizację innych zajęć po przeanalizowaniu oczekiwań rodziców.