Event WS Glamour Night miał na celu promocję linii perfumeryjnej Lauretta Larix Perfume. Kosmetyki wspomnianej firmy charakteryzują się najwyższą jakością - pobudzają zmysły oraz dają poczucie zmysłowości połączonej z dyskretną elegancją.
Lauretta Larix Perfume jest niemiecką firmą, która działa na rynku od czterech lat i planuje promować się w Polsce poprzez organizowane eventy, imprezy integracyjne oraz okolicznościowe.
Najważniejszym punktem imprezy był pokaz mody z udziałem kreacji ze sklepu www.answear.com, którą przyjęto z ogromnym zachwytem. O fryzury modelek zadbała sieć HairMax. Prawdopodobnie zastanawiacie się jaki jest akcent wyszkowski?
Jedną z organizatorek oraz osobą, która dbała o makijaż modelek jest Ewelina Skalik Make Up & Stylist Coach, która posiada wieloletnie doświadczenie w branży.
Pokaz został urozmaicony dzięki bransoletkom ZoZo Design.
WS Glamour zorganizowało loterię, w której można było wygrać perfumy Loretta Larix. Patronat medialny nad imprezą objęli: Avangarda Magazine, Tuba Wyszkowa, Dolce Vita, Moda&Styl, Moda i ja, Modna Moda.
Wkrótce krótki film, w którym zobaczycie pokazy, imprezę oraz wywiady z Eweliną Skalik, Izabelą Szulim oraz Rodrigo De La Garza.