REKLAMA

REKLAMA

Zainteresowało Cię pozycjonowanie stron? Poznaj słowniczek najważniejszych pojęć

Autor: Admin Admin

Kącik Prasowy | Piątek, 27 lis 2020 10:48

Dla zdecydowanej większości przedsiębiorców już sam termin pozycjonowania stron internetowych brzmi bardzo tajemniczo. Tymczasem branża ta skrywa wiele fachowych pojęć, których znajomość pomoże odnaleźć Ci się w świecie marketingu. Prezentujemy słowniczek najważniejszych terminów. Od teraz skróty SEO czy chociażby PPC nie będą kryły przed Tobą żadnych tajemnic. Zapraszamy!

Kącik Prasowy

SEO, SEM oraz Google Ads. Od teraz reklama w wyszukiwarce nie kryje przed Tobą tajemnic

W przypadku pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google bardzo często można spotkać się ze skrótem SEO. Search Engine Optimization to wszystkie działania na stronie bądź całkowicie poza portalem, których nadrzędnym celem jest poprawa pozycji rankingowej w zestawieniu tworzonym przez amerykańskiego giganta. Przez zdecydowaną większość specjalistów czy Klientów SEO jest tożsame z pozycjonowaniem stron internetowych, a w jego skład wchodzi m.in. optymalizacja oraz tworzenie atrakcyjnych treści, linkowanie zewnętrzne, wartościowy link building lub obserwacja postępów rankingowych. Warto zauważyć, że skuteczne i prawidłowo wykonane pozycjonowanie stron to niezwykle trwały marketing, który cieszy się ogromną popularnością wśród przedsiębiorców z różnych branż. Innym powszechnym skrótem w takiej branży jest SEM, czyli Search Engine Marketing. Co kryje się za tym terminem? To nic innego, jak wszystkie działania, które bezpośrednio wpływają na pozycję strony w rankingu Google. Pozycjonowanie jest więc częścią składową SEM, w której można znaleźć jeszcze PPC.

Skrót PPC jest bezpośrednio powiązany z płatnym kanałem reklamy w wyszukiwarce Google. Ads to kampania, która pojawia się tuż nad organicznymi wynikami prezentowanymi przez giganta ze Stanów Zjednoczonych. Dawniej usługa ta nazywała się Google AdWords. Jej działanie jest zgoła inne od pozycjonowania. Płatna reklama daje natychmiastowe wyniki. Możesz ją rozpocząć bądź nawet zakończyć w dowolnym momencie. To opcja doskonała dla zniecierpliwionych właścicieli firm, którzy oczekują błyskawicznych efektów kampanii utworzonej w wyszukiwarce Google.

Czym są słowa kluczowe oraz dzięki jakiej usłudze skierujesz reklamę na konkretne miasto?

Wśród tajemniczych pojęć związanych z pozycjonowaniem można znaleźć jeszcze terminy, takie jak chociażby słowa kluczowe. To nic innego jak frazy, którymi posługuje się osoba korzystająca z usług wyszukiwarki Google. Umiejętne dobranie takich haseł pomoże Ci w osiągnięciu świetnego wyniku w rankingu prowadzonego przez amerykańskiego hegemona. Warto wspomnieć jeszcze o pozycjonowaniu lokalnym. To część tradycyjnego SEO, precyzyjnie ukierunkowana na konkretny region, miasto czy nawet dzielnice. Chcąc zdominować tak trudny rynek, jakim jest Warszawa warto kierować reklamę na konkretny rejon. W taki sposób możesz zyskać popularność wśród Klientów z najbliższej okolicy Twojej firmy.

Źródło: Afterweb

Art. zewnętrzny

REKLAMA

REKLAMA

Polecane firmy.

Usługi
Motivation Direct Sp. z o.o.

Czeczota 31 02-607 Warszawa

[email protected]

+48 22 201 24 56

Dziecko

REKLAMA

Najnowsze komentarze.

REKLAMA

Nadchodzące wydarzenia.

REKLAMA

Okazje.

REKLAMA