REKLAMA

REKLAMA

Jak marketing automation pomaga zwiększyć sprzedaż w sieci?

Autor: Admin Admin

Kącik Prasowy | Środa, 02 wrz 2020 14:21

Automatyzacja marketingu otworzyła nowe możliwości przed tradycyjnymi formami reklamy internetowej, a także przyczyniła się do powstania nowych. Oto pięć obszarów, w których warto wykorzystywać marketing automotion w celu zwiększenia sprzedaży przez internet.

Kącik Prasowy

Reklama dynamiczna na stronie internetowej

Użytkownik, który wchodzi na stronę e-sklepu nie zawsze ma sprecyzowane oczekiwania. Co więcej, nie zawsze jest zdecydowany na dokonanie zakupu. Jak zwiększyć szansę na transakcję korzystając z marketing automation? Dzięki reklamie dynamicznej na stronie internetowej. Spersonalizowane komunikaty zadziałają znacznie bardziej skutecznie od tradycyjnych banerów.

Email marketing

Z rozwiązań marketing automation powszechnie korzysta się już w email marketingu. Przy dużych bazach subskrybentów wysyłanie identycznej wiadomości do wszystkich zwykle mija się z celem – jest kosztowne, a większości odbiorców nie zainteresuje taka wiadomość. W przypadku spersonalizowanych i przemyślanych komunikatów – wręcz przeciwnie.

Powiadomienia push

Jeszcze doskonalszym rozwiązaniem, w którym szeroko wykorzystuje się marketing automation są powiadomienia push. Odbiorcy bardzo chętnie stają się ich subskrybentami po odwiedzeniu strony internetowej. Współczynnik konwersji przekracza średnio 20%, co wyraźnie dystansuje tradycyjne mailingi! Aby rozpocząć przygodę z notyfikacjami push, wystarczy funkcjonalny i wygodny w obsłudze klient, na przykład PushAd – https://push-ad.com/.

Social media

Z marketing automation chętnie korzysta się w social media. Tam bazy potencjalnych odbiorców są praktycznie nieograniczone, dlatego kluczem do sukcesu jest umiejętna segmentacja. Niezwykłe trudno byłoby prowadzić skuteczne kampanie w mediach społecznościowych bez automatyzacji.

Chatbot

W niektórych branżach ciekawym rozwiązaniem z zakresu marketing automation są chatboty. Narzędzie jest coraz doskonalsze i pozwala prowadzić odbiorcę – potencjalnego klienta według określonego scenariusza. Boty z pewnością stanowią przyszłość marketingu, a także zapewniają możliwość ograniczenia kosztów obsługi klienta.

Oczywiście szerokie zastosowanie marketing automation nie ogranicza się do podanych przykładów. Więcej na temat tego ciekawego trendu można przeczytać pod adresem: https://push-ad.com/blog/marketing-automation-co-to-jest/

Art. zewnętrzny

REKLAMA

REKLAMA

Polecane firmy.

Usługi specjalistyczne
Pracownia Geodezyjna GRAF

3 Maja 5a/2 07-200 Wyszków

[email protected]

501 593 357

www.pggraf.pl

Na Głoda
Manhattan Wyszków

Pułtuska 54a 07-200 Wyszków

[email protected]

29 679 03 23, 511 671 671

www.manhattan.net.pl

REKLAMA

Najnowsze komentarze.

REKLAMA

Nadchodzące wydarzenia.

REKLAMA

Okazje.

REKLAMA